درب و پنجره سازی قادر

آتُونِی زُبَرَ الْحَدِیدِ : (ذوالقرنین گفت) پاره های آهن برایم بیاورید

درب و پنجره سازی قادر

آتُونِی زُبَرَ الْحَدِیدِ : (ذوالقرنین گفت) پاره های آهن برایم بیاورید

درب و پنجره سازی قادر

ساخت انواع سازه های آهنی فلزی
۱- ساخت و نصب انواع درب و پنجره های آهنی
۲- تعمیرات انواع درب و پنجره
۳- انواع جوشکاری های مختلف ساختمانی
۴- ساخت و طراحی انواع نرده ها و حفاظ های آهنی
.
.
.

نرده راه پله و حفاظ پنجره

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۰۱ ق.ظ

 

نرده حفاظ و راه پله

 

 

همراه با عکس 

 

ارغوان

                    کد: 4234

_____________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

احتمالاً تا زمانی که از یک پلکان بدون نرده پایین نروید، به اهمیت وجود نرده راه پله پی نخواهید برد. مخصوصاً اگر بر روی پله‌ها سکندری بخورید و ناخودآگاه دست خود را به سمت نرده‌ دراز کنید، اما تکیه‌گاهی نیابید ! تازه در این جاست که متوجه اهمیت نرده‌ها می‌شوید . نرده راه پله جز جدایی‌ناپذیر هر پلکانی است که امروزه به شکل‌های مختلفی طراحی می‌شود و خود به یک عنصر زیبایی‌شناسی تبدیل شده است.

هر راه‌پله‌ای که بیش از چهار پله داشته باشد، حداقل نیازمند نصب نرده در یک سوی آن است؛ علاوه بر این، برخی پلکان‌ها از دو طرف به دیوار محدود نیستند و غالباً یک سوی و در برخی موارد دو سوی آن آزاد است که برای تأمین ایمنی لازم است نرده‌ای با ارتفاع مناسب برای آن‌ها نصب شود.

یکی از موارد امنیتی که حتما باید در ساختمان های دارای راه پله رعایت کنیم نصب نرده راه پله میباشد چرا که بسیاری از حوادث داخل ساختمان به دلیل پرتاب شدن افراد بخصوص کودکان و افراد مسن میباشد زیرا این افراد توانایی کمتری در کنترل خود در راه پله دارند که میتواند باعث پرتاب آنها از راه پله شود و همانطور که میدانید پرتاب از راه پله میتواند عواقب جبران ناپزیری داشته باشد به همین منظور در استاندارد های مخصوص ساختمان به نصب نرده راه پله تاکید ویژه شده است . از طرفی هزینه نصب نرده راه پله بسیار کمتر از هزینه های نمای ساختمان و موارد غیر لزوم در ساختمان میباشد ولی متاسفانه قبل از وقوع حادثه اهمیت وجود نرده راه پله را درک نمیکنیم و نرده را یک هزینه اضافی میدانیم  .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۰
مهدی قادر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی